MÅNDAG 8/3



                GODMORGON.........

I dag är det två år sedan mamma dog......
jag förstår inte vart tiden tar vägen...........

Annars är det kanonväder i dag......och i
natt ska jag jobba min sista natt innan vi
drag på semester söderut.....

Personalen på hemvården börjar insjukna
i maginfluensa, och jag håller både tummar
och tår att jag  inte träffar på denna otäcka
bacill innan vi åker..........

Ludde försökte att väcka mig vid 11:a tiden
men jag vände mig bara om och somnade
igen, men vid 1330 tyckte han det var dags
att gå upp, och ut på en promenad i det fina
vädret....så nu är det hög tid att försöka få
i sig lite frukost...............

Ha det bra där ute......
Kram Anita..................

Kommentarer
Postat av: Madde

Tänker på dig<33333

Vad fort tiden går......

Kram Madde

2010-03-08 @ 18:54:50
Postat av: Anita

Hej Madde...ja du jobbade ju den natten....tiden bara rusar iväg......Kram Anita.....

2010-03-09 @ 07:10:22
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0