Lördagkväll



Jaha ja köksmattan i en enda rul.........................



Visst är han avslappad vår Ludde........där han ligger på köksgolvet....



Här tappas det upp vatten i bubbelbadet............................



Det är Goe Gubben som tänker bada i kväll.................



Och då måste det följa med en badwiskey......................



Och en pilsner om han blir törstig..........haha.........................

Ha en trevlig kväll....................
Kram Anita......................................

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu blir jag faktiskt lite avis.....

På badet...jag vill också ha badkar.

Tänk dig ett varmt bubbelbad med ett stort glas rött på badkarskanten.....det vore mumma det!

Kram

2010-03-07 @ 10:30:25
Postat av: Anita

Hej Madde....Jag kunde ju inte låta bli att krypa ner i badet jag också när Goe Gubben badat klart,

och det är så jäklar skönt, för det mesta somnar jag

Kram Kram......

2010-03-07 @ 17:08:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0