Heminredning



Jag fick tidningen sköna hem på posten, jag vet inte varför, för det är
inget intresse från min sida....det är ungefär som med mat, vissa rätter
gillar man andra ratar man....och det är lika med inredning...det jag
tycker om, tycker någon annan är skit......men i denna tidning stod
något som jag gillade.....Vårens färg är blått.....och är det en färg som
jag gillar så är det blått........."Vårens starkaste färgtrend är blå"........
samtidigt som blått är både klassiskt och älskat, är det vemodets och längtans
färg....När man var liten sa man att Blått är flott...och det stämmer......
mitt nästa kök ska gå i blått och vitt....havets färg...........och sedan
bryr jag mig faktiskt inte om hur trenden är, bara jag mår bra i mitt kök
och det är ju det som räknas......hur man mår.....

Ha nu en bra Lördagskväll........
Kram Anita................................

Kommentarer
Postat av: hemma hos wilma

Hej! Jag längtar tills i morgon! Snälla kan du inte säga en liten letrån på prisente jag är så!!! Nyfiken fnis. Vad tyckte du om körslaget ja det ha ju nyss börjat kram kram...

2010-03-27 @ 20:20:32
Postat av: Anita

Hej Wilma gumman.... farmor tycker att det ska bli jätteroligt att du kommer till oss i morgon...nja i morgon får du se vad jag köpte till dig på Teneriffa

.......men du kanske får träffa din Favorit Farbror i morgon...men du har ju tre stycken...Kram Farmor...

2010-03-27 @ 21:15:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Visst är det viktigast hur man mår och påverkas av färgen som spelar roll.Jag är en sån där människa som blir lugn av grönt.Blått är fruktansvärt fräscht.Passar bra i ett kök...absolut.

Kram kram

Madde

2010-03-28 @ 08:00:32
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...Ja grönt är skönt ...visst var det så ramsan gick.....kram......

2010-03-28 @ 08:40:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0