FREDAG 26/3



                           Hej..........................

Nu har jag gjort två jobbarnätter och de försvann med en rasande
fart.......så nu är det fredag igen.....Jag tog en kort sovtid i dag, för
Tarja skulle komma vid 1230 tiden för vidare färd mot Lanna Lodge
där Lekebergs kommun bjuder alla sina anställda på Påsk buffe'......

Lars har jobbat halvdag så vi kom hem samtidigt, även Erik kom hem
en sväng efter jobbet...Nu har vi varit ute på en liten promenad med
Ludde...och i vanliga fall har han ju vita tassar och framben, men nu
kan jag tala om att de är allt annat än vita, jag skulle behöva en bad-
balja på trappan och doppa ner honom i när vi varit ute och gått.......

Nu blir det lite plock och sedan ska jag slappa, för jag känner att det 
blir sänggående tidigt i kväll................

Ha en bra Fredag.....
Kram Anita............... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst är det träligt när vovvarna blir skitiga om tassarna.....Men hellre det än denna bitande iskyla som varit.

Kram Madde

2010-03-27 @ 07:31:41
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja man får känna av våren på flera sätt...men jag håller med, nu blir det bara bättre och bättre..

Kram....

2010-03-27 @ 10:05:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0