ONSDAG 30/6



                         Mina två extra nätter är gjorda.........
                         tror ni att det känns skönt...eller......

                         Jag har just nu varit och tagit mig ett
                         bad i tunnan och det var så himla upp-
                         friskande och skönt......jag håller just
                         nu på att vädra i sovrummet så att det
                         är svalt tills jag kryper ner......jag känner
                         på mig att i dag blir det sovarväder........

                         I natt har vi haft en nygammal tjej som
                         "gått brevid" och tur var väl det, för SSK
                         Margareta har varit inne på boenderna
                         hela natten, tur att Carro är så duktig
                         och känner brukarna sedan gammalt....

                         På djurfronten har vi iaktagit 3 stycken 
                         älgar. råddjur, harar, och en massa katter

                         Nu börjar det dra i ögonlocken så det är
                         nog bara att välkomna John Blund till min
                         säng............Ha det bra................A.........

                        

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaså ingen rävusling.Du vet att du klipper den jäkeln om du ser henne.

Kram Madde

2010-07-01 @ 10:48:52
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Nej ingen rävusling den natten, men i måndagsnatt såg Tarja och jag en men vi kom inte så nära så vi kunde "klippa" den.......Kram Anita....

2010-07-01 @ 15:21:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0