MÅNDAG 28/6



                      GRATTIS LARS.................

          För ett år sedan var vi i St Tropez och
          firade Lars födelsedag.......i dag firar
          han med att jobba......men GRATTIS
          i alla fall...........

          I dag är himmelen inte blå, utan den är
          täck med moln, men vi får hoppas att det
          dimmoln så att de snart lättar................

          I dag blir det till att tvätta lite , sedan ska
          gå till blomsteraffären jag tänker även
          göra ett besök i cupan och se vad de har
          fått in för något..........Jag fick lite panik
          för jag behöver klippa mig och jag tycker
          att Ida klipper så bra, men blev nervös att
          hon kanske hade tagit semester, men hon
          hade en ledig tid i kväll 1730 så då var jag
          inne på nätet och bokade den..................

          Sedan måste jag ju laga något till middag
          också....men just nu är det stiltje i hjärnan

          Jag skulle egentligen varit långledig, men
          jag har klämt in två extra nätter på schemat
          och just nu sitter jag här och funderar på
          "hur tänkte jag då egentligen" men på onsdag
          morgon känns det rätt bra det vet jag............

          Ja nu är det dags för lite frukost...................

          Ha det bra ...................................A

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis på födelsedagen Lars!

Ha nu en härlig dag...trots att du firar den på jobbet.Det blir ju en kväll också;)



Ett jättegrattis från oss alla i Hulvik.

2010-06-28 @ 10:16:12
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde.....Den goe hälsar och tackar för gratulationerna.....kram Anita....

2010-06-28 @ 10:58:47
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0