FJUGESTA-MANTORP-GRÄNNA



                                  Hej........

           I morse gick jag av mitt jobbarpass klockan 0700
           och 0730 satt jag med en filt om mig och vi var på
           väg till Mantorp där Anders Ekman skulle ta en titt
           på vår markis och dörr.......jag fick sova i ca 2 tim
           Klockan 1000 hade vi tid hos Anders och klockan
           1400 var det klart....jag kan ju inte säga att jag
           har sovit särskilt mycket i dag.....men nu sitter vi
           i Gränna på deras camping...och vet ni vad .......
           det regnar och det är så skönt att sitta här i en varm
           husbil och höra hur det smattrar på taket.....vi satt
           ute och åt.....vår utsikt är havet och Visingsö........
           och då glittrade solen i havet, men sedan kom det
           lite mörka moln och regnet kom...........Just nu är
           Lars och Ludde nere i hamnen och köper färska räkor
           och lite vitlökssås att doppa dom i.....Gott....Gott......

           Nu är det vitt vin och räkor som gäller....som på den
           gamla goda tiden på 80-talet.........haha...............

           Ha en skön fredagskväll...........kram Anita.............

Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmm vad gott med färska räkor.

2010-06-21 @ 15:37:08
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja det var gott, och sedan att ha den fina sjöutsikten gjorde nog att de smakade särskilt bra

Kram Anita.......

2010-06-21 @ 17:22:58
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0