TISDAG 6/7



                           GRATTIS ERIK
           
              I dag fyller den "lille" som är
              längst i familjen 22 år..........

             Oj vad tiden rusar i väg, det
             är ju på barnen man ser att 
             åren går i en rasande fart...

            Jag ska försöka få ihop en
            tårta och ta med in till stan
            ikväll........annars flyter livet
            på i en jämn lunk, jag har
            nu fyra nätter kvar innan
            jag går på semester.........

            Jag vill även passa på att
            Gratulera MADDE på sin dag
            som också är i dag......hoppas
            du blir väl Grattad utav de dina

   
            Ha nu en bra dag båda födelse-
            dagsbarna och ni andra...........A

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad goo du är!

Vad glad jag blev nu.....Man tackar så mycket.

Grattad blev jag av de mina.....så mycket fina presenter och goa kramar hela dagen lång=)

Kram Madde

2010-07-08 @ 07:27:37
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Vilken tur att du var ledig på din dag...och kunde njuta ordentligt....Kram Anita......

2010-07-08 @ 19:36:08
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0