SNART



               Två nätter.....tjugo timmar på jobbet,
               Söndagnatt och Måndagnatt sedan
               jäklar är det semester......åh vad
               skönt det ska bli att få greppa en
               handduk och transistorn och lägga
               sig på en sandstrand och bara njuta
               av vattnets kluckande...................

               I natt hade vi mycket att göra men
               ändå var natten så himla seg, både
               Tarja och jag hade sovit mycket i
               går men det hjälpte inte, vi var skit-
               trötta båda två och natten segade sig fram
               minut för minut.......men så är det nog
               innan den där efterlängtade semestern
               börjar...........

               Nu är det dags att ta lite vila innan
               Fredagsgodiset serveras..............

               Ha det gott.................A.................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja visst är det väl konstigt.Den här natten var urseg för mig med.Man kollade på klockan flera gånger....Det är nog för att man redan räknat ner,som du säger.

Kram Madde

2010-07-12 @ 08:27:18
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja men nu är jag snart framme vid målet.....EN natt

kvar sedan är jag där....skönt...skönt...Kram Anita.

2010-07-12 @ 12:47:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0