SEMESTER



                  Hej på er.....för exakt 25 minuter sedan
                  gick jag på en efterlängtad semester....

                  Natten har varit bra men så jäkla seg så
                  jag vet inte vad........men jag har två kära
                  arbetskamrater, Madde som ska jobba i natt
                  också innan hon går på sin semester, och Tarja
                  som har två nätter kvar innan det är dags för
                  att slänga jobbarkläderna i tvättunnan...........

                  Själv är jag nu ledig till den (uj uj uj jag vet inte
                  om jag törs tala om det).....23/8...................
                  men det ska bli så skönt att få sova några veckor
                  i sträck.........om nätterna och inte på dagarna......

                  Egentligen ska man inte jobba sista natten innan
                  semestern och inte heller den första efter semestern
                  men hur ska vi fixa till det egentligen....det tål att
                  tänkas på och det tänker jag göra under min 
                  semester.....................

                  Nej nu är det sängen som gäller för sista gången på
                  lite drygt 6 veckor........skönt.......................A..........

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha bra idé det där med att skippa natten innan och efter semester.Klura på det du under semestern och tala om för mig sedan hur vi ska lösa det;)

Ja nu har även jag semester.....härligt vännen.

Nu blir det sola och bada i pina colada varje dag;)

Ha det så gott och kram på dig.

Madde

2010-07-15 @ 11:32:03
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde.....Ja nu ska vi njuta hela semestern, och inte tänka på jobbet alls.....bad och pina colada det är jag med på....hela semestern helst...

Kram Anita.....

2010-07-17 @ 20:48:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0