RYGGSKOTT



           Fyra ståtliga älgar klockan 0300 natten mot
           Lördag på gamla E18 vid Lekhyttan, de stod
           lite långt borta och det var ju natt så kortet
           är lite grynigt, men jag fick i allafall kort.....
           Tarja hade kameran med sig men den stod
           inställd på poträtt och när hon hade fixat till
           inställningen ja då var älgarna borta sedan
           länge, så därför Tarja så här blev kortet..
           Strax innan hade vi sett en ståtlig älg på
           närmare håll, vi stannade bilen och han
           stod länge och tittade på oss, så jag gick
           ur bilen för att ta ett kort, älgen stod kvar
           men jag fick inte igång mobilen så jag
           svor till, men det tålde inte älgen utan
           han älgade i väg med stora kliv.........

           Vi såg även rävar och rådjur den natten,
           det var mycket djur som var ute och rörde
           på sig..........................................A

Kommentarer
Postat av: Madde

Huuuu rävuslingar med....Sådana gillar inte jag.

Kram Madde

2010-07-08 @ 07:34:19
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hade vi varit 2 min tidigare hade vi klippt din rävusling........Kram Anita.....

2010-07-08 @ 19:40:08
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0