Haparanda-Kalix





























                              Hej............

          De två första bilderna är från Haparanda och
          den tredje bilden tog jag rätt över vattnet så
          där är Finland, men vi kunde inte åka dit för
          Ludde har inte alla vaccinationer som behövdes,
          så därför kan vi inte åka in varken till Norge
          eller Finland.........när vi var i Haparanda så
          regnade det så in i vassen så det var inget
          roligt alls, så vi styrde kosan mot Luleå, men
          vi stannade vid en campingplats som heter
          Rörbäck, och där är alla andra foton tagna och
          det är Östersjön som jag fotat, men just nu är 
          det lågvatten...vi får se i morgon om det blir
          mera vatten, för nu ska det ju bli upp till +30
          grader varmt och då vill jag gärna stanna här
          vi fick en jättebra plats på denna lilla men fina
          camping så här kan jag tänka mig stå några dagar 
          till..................Ha det bra..................A..............  

Kommentarer
Postat av: Madde

Härliga bilder och rallar-rosor som jag tokälskar!

Puss på dig<3

2010-07-26 @ 12:45:43
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Madde

Du vad glad jag blev nu....när jag fick se att du bloggar igen.Jag har bara hållt på och trasslat med resedagboken och helt släppt bloggen,för att du sa att du inte skulle skriva här.

Tjoohoo....härligt Anita!

Puss

2010-07-26 @ 12:56:59
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde.....den där jäkla resdagboken funkar så dåligt i år, de har ändrat den från första gången jag skrev, därför blev det att jag började skriva lite smått här, och nu fortsätter jag med det....

Ja mycket rallar-rosor har vi sett hela Norrland är full av dom, och jag tycker att de lyser upp hela Norrland faktiskt......Puss puss

Kram Anita.....

2010-07-28 @ 07:39:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Mysiga bilder du lägger ut.Nu har jag snokat runt lite här på fm. och jag blir så sugen att dra uppåt.

Men vi ska dra till Gotland istället....så det där får väl bli nästa år det;)

Puss

2010-07-29 @ 13:01:09
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0