Fotografier

                                      Hej........
              
                 
                     Eftersom det är svårt att ladda in bilder
                     i Resedagboken.se så tänker jag lägga
                     ut några här i stället, det är tagna med
                     min mobilkamera medan Lars kör, men
                     jag hoppas ändå att ni ser att landskapet
                     är fint, korten är tagna mellan Gävle och
                     Ö-vik.......

























                Nu är det söndagmogon och det har
                börjat duggregna lite lätt så nu packar
                vi ihop och åker mot Haparanda, som
                blir vår ort längst norrut som vi besöker
                denna gång........Ha det gott......A.......

Kommentarer
Postat av: Madde

Du det där ser bra skönt ut.Sicken sandstrand.

Kram Madde

2010-07-26 @ 12:47:24
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja där kunde jag ha stannat några dagar....men du vet att han som jag har med mig han gillar att köra husbil, och då får jag bara gilla läget..... liksom.....Kram Anita....

2010-07-28 @ 07:42:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0