FETA FINGRAR



        Angående feta fingrar.....så har jag det...
        På jobbet får jag inte på mig några hand-
        skar för jag har för feta fingrar....handskarna
        sitter på halva fingrarna och det är inte lätt
        att göra det man ska.......men ikväll tog nog
        priset .......jag skulle skicka sms till Madde
        och när jag var mitt inne i en mening for
        meddelandet bara iväg..........och jag fick ett
        svar och skulle svara på det, och hann bara några
        ord så for också det meddelandet iväg.......och det
        beror på feta fingrar.......så nu är Goe Gubben inne
        och kollar om det finns en penna till min nya htc
        legend, som han kan köpa, för det här funkar ju
        inte att skicka iväg halvfärdiga meddelande.......
        ( Madde hade roligt kan jag upplysa om, men det
         bjuder jag på.......Haha......)




           Goe Ludde med min nya baddräkt om halsen.......

           Ha en bra natt............................A....................

      

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha om jag hade roligt ja?

Gud vad jag skrattade...jag tänkte:

"har hon druckit eller?????"

Ja roliga sms var det...hi hi,men vi rättade ju till det hela med ett samtal över telefon istället;)

Kram på dig<333333

Madde

2010-07-15 @ 11:25:52
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Jo men du Madde...jag hade ju firat min semester med rosevin.....men det spelar ingen roll jag har lika feta fingrar när jag inte har druckit något vin också........snart kommer det en penna...sedan blir det nog inte några flera sms som är felskrivna

....haha......kram..........

2010-07-17 @ 20:45:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0