Åka



                            GODMORGON.............

             I dag blir det inget solande badande eller
             grillande........I dag ska vi flytta på oss
             vi ska åka lite kortare sträckor, till Bilsta
             och Själevad för där var Lars på besök
             när han var liten, så han ska titta om miljön
             är densamma som han mindes den.........
             Själv börjar det klia i mina fingrar......nu vil jag
             besöka loppisar, vi har kört förbi massor men
             nu ska vi stanna och besök några........kul.....

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas att du hittar lite fynd på något loppis.

Hi hi vad Ludde är intresserad av vad Lars lagar till för gott på grillen då..

Kram Madde

2010-07-26 @ 12:54:54
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde......Lille Ludde han kan uppföra sig, jag kanske kan få en smakbit om jag sköter mig tycks han tänka........Loppisfynd blev det dåligt med ...

Kram Anita....

2010-07-28 @ 07:46:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0