Vaken



Kan inte sova och kan inte något annat heller
Det här är baksidan med att jobba natt........

Lars Ludde och jag tog en riktig långpromenad
i går eftermiddag...och jag blev så jäklar kall
så när vi kom hem fortsatte Lars att måla och
greja i lilla rummet, och jag kröp ner i sängen
och somnade som en stock, och sov i flera tim-
mar.....jag kan ju sova när som helst på dagen
och det får jag lida för nu...Jag gick upp klockan
0030 då jag hade snurrat runt en timma ca.......

Jag har suttit här och läst lite bloggar och spelat
lite spel, men skit också tänkte jag, nu gör jag
ett inlägg för det finns ju några som blir glada då
det vet jag.....Klockan har nu slagit 0200 jag
kanske ska försöka på nytt igen få några timmars
sömn, det vankas ju två jobbarnätter nu också.....

Kram Anita......... 


Kommentarer
Postat av: Madde

Hi hi.....jag är ju en av dom som blir glad,det vet du.Men det är tråkigt att du inte kan sova......

Jag sover som en stock om nätterna....men jag vet att det där är ett problem för många nattare.

Kram på dig.

Madde

2010-01-04 @ 09:35:56
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde, det löste sig med sömnen senare, men det är inget roligt att sitta själv vaken om natten...

då kan man lika gärna jobba och tjäna pengar, tycker jag......Kram Anita.....

2010-01-04 @ 10:45:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Jo visst är det så.....eller blogga,det gör du ju så bra=)

Saknar dina inlägg....

Kram Madde

2010-01-04 @ 11:00:02
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0