Väckt



Ja idag väcktes jag igen, inte av Ludde denna gång, utan av sonlyckan
Erik, han ska börja jobba klockan 14 och kom hem för att hämta en
kupe' värmare till bilen.......Lars är till IKEA och Willy's och handlar lite,
skönt att slippa det i dag.......Erik och Jessica har "beställt" ett lass med
pannkakor tills i morgon, så det blir nog det enda vettiga som jag tänker
företa mig i dag, för Erik kommer förbi när han slutar klocka 22 i kväll
och hämtar pannkakorna..........Nu kanske det är dags att klä på sig lite,
jag ska väl inte sväva fram i morgonrocken hela dagen, det är ju en "röd"
dag i allafall.......

Ha en bra dag...........
Kram Anita..................

Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att du vaknade....Har längtat efter dig;)

Kram Madde

2010-01-06 @ 13:56:41
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Skönt att vara efterlängtad ibland....jag känner lika dant när du har jobbat då tänker jag ..hur länge ska människan sova egentligen...haha.....

Kram.....

2010-01-06 @ 14:16:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pannkakor,gott.Här blir det potatismos och värmlandskorv,gott det också Kram Anette

2010-01-06 @ 14:29:10
Postat av: Anita

Hej Anette...Ja jag gillar också värmlandskorv till

potatismoset, men Lars vill ha ungstekt falukorv,

han gillar falukorv hur den än är gjord....Kram Anita.......

2010-01-06 @ 15:35:26
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0