TISDAG 5/1


Ja jäklar, man har inte roligare än man gör sig
Lars har varit upp i en garderob och plockat fram
ett par gamla termobyxor och täckjacka som jag
köpte för sådär 15 år sedan, han tycker att när
det är nästan -25 grader då är det dags för att ta
på sig ordentligt när man ska ut på landet och köra
i natt.......ja mest av allt liknar jag just nu en haha
michelingubbe.....det är tur att brukarna är halv-
sovandes så att de inte ser eländet som ska hjälpa
dom.....fy sjutton......jag har lite problem med att
andas ordentligt, men jag får väl knäppa upp med
jämna mellanrum och djupandas....haha.............

Vi får se om jag överlever denna natt................
Ni får ha en trevlig kväll...........
Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har alltså hållit formen,mina gamla termobyxor vill inte gå upp över "röva"märkligt!Kram Anette

2010-01-05 @ 23:00:33
Postat av: Anonym

Hej Anette...Nej du någon form har jag inte hållit, för jag tror inte att om rund är en form...haha......

Jag undrar om det inte är jordens dragningskraft som sätter käppar i hjulet...det hänger under hakan...tuttarna hänger....magen hänger

haha....Kram Anita......

2010-01-06 @ 03:56:22
Postat av: Anonym

hej farmor i dag ska vi åka till karlskoga och helsa på morbror tård och mulle och challotte kanske komma och jag ska bada där och vi ska äta pizza och det kommer att bli jette skoj puss och kram wilma.........

2010-01-06 @ 11:24:15
Postat av: Anita

Hej Wilma gumman......Vad roligt för dig att få åka till Karlskoga och hälsa på "tjocka" släkten, är det så varm där att du kan bada...vilken lycka då kommer jag också....nä jag bara skojar....jag förstår att du ska bada "inne"....ha en kul dag....

Puss och kram från Farmor........

2010-01-06 @ 13:24:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0