Tisdag 12/1



                         GODMORGON........

Jag är ungefär som den här pingvinen, man måste pröva
först innan man säger att det inte går, jag har mig en
närstående som alltid säger NEJ när jag kommer med
olika förslag, och då blir jag förbannad och då ändrar
han sig till det Närkingska uttrycket "de går alldriiiii "
Ja nu behöver vi ju inte fördjupa oss i det mera.........

Jag vaknade med ryggont i dag, här inne går jag som
om jag var ute på hal is, och ute med Ludde var det
ännu värre......Tur att man är ledig några dagar till
innan det är dags för helgjobb.........

Igår var jag ute på en promenad med Ludde, och vi
gick en annan väg som vi inte brukar gå, och då
träffade vi på en dam i 70 års åldern som var väldigt
intresserad av hundar, så först talade vi om hundar
och sedan gick hon över till att berätta om alla sina
sjukdomar, operationer och andra krämpor, det tog
väldigt lång tid innan vi var hemma igen,så idag tänker
jag gå andra vägar med Ludde, för jag vet var damen bor...

Ha en bra dag...........
Kram Anita.................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha....ja ta en annan väg du.Sådana där människor som bara talar sjukdom och krämpa tar all energi dom kan från andra.Så ta en annan promenix du för din egen hälsa;)

Kram Madde

2010-01-12 @ 11:09:36
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja det var en jobbig människa....min energi behövs till annat...tvättstugan t.ex...haha....kram...

2010-01-12 @ 11:27:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja jag förstår dig...helt och fullt.Vi har ju fulla häcken att blogga och lösa korsord...om vi då mister vår energi.Hur ska vi då få det här att fungera med...hem och hushåll med?

Nej...jag passar mig för vilka vägar jag går med hundarna;)

Kram Madde

2010-01-12 @ 11:45:03
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja man får tänka på var man lägger sin energi...

nu ska jag börja gå spåret för där går bara sådana som är ute och rastar sina hundar...och då nosar hundarna på varandra och sedan går man vidare...

Kram Anita.....

2010-01-12 @ 11:59:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Det är nog smart.....här går jag järnvägen och då möter ingen....det är skönt det med=)

Du vet vi är inte så många hushåll här i Hulvik.

Kram Madde

2010-01-12 @ 13:23:40
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: wilma

Hej farmor i dag har chalotte o mormor varit hema hos mig och vi har spelatt jag är jag jör o mamma van hellatiden kram Wilma..........

2010-01-12 @ 16:38:02
Postat av: Anita

Hej Wilma...men varför ska mammorna vinna hela tiden, men du lär dig snart och då är det du som vinner över dom..... Jag tycker det är så roligt att du är inne och skriver på min blogg.... Kram farmor.....

2010-01-12 @ 18:19:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: wilma

Hej farmor tack för kommentaren från Wilma.........

2010-01-12 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0