SÖNDAG 31/1



                                    GODMORGON......

I dag firar jag att det är 1 år sedan jag skrev mitt första inlägg i
bloggen, och sitter just nu klockan 7 på morgonen och äter potatis-
gratäng och dricker coca-cola light...haha........Jag var tvungen att
gå upp vid 6 taget efter att legat och lyssnat på den där jäkla värme-
pumpen 1 timma.....det lät som ett jumbojet skulle starta, så det var
bara att stänga av den.......Goe Gubben får titta på den i dag, för här
är det nu -16 grader så vi behöver nog ha den på.......Jo det här med
bloggen....i de flesta fall tycker jag det är roligt att blogga, och jag ser
ju att folk är inne och läser smörjan man skriver, det syns ju på .......
statestiken.......som ni vet att jag inte bryr mig så mycket om...........
men jag tycker det är trevligt att Madde, ibland Linda och Jessica är
inne och kommenterar vad jag skriver............I dag kommer nog två
av sönerna från den stora staden hem....så då blir det nog någon kött-
färsrätt till middag.....Köttbullar, köttfärslimpa eller köttfärsbiffar.......
vi får se.....jag kanske kan få en kommentar här vad de önskar sig....
för jag vet ju att pojkarna är ute dagligen och kikar på bloggen om det
har hänt något "nytt" på Dammgatan.........

Nej nu ska jag nog "krypa" ner i sängen en stund...........
Ha det bra.........
Kram Anita..........

Kommentarer
Postat av: Madde

GRATTIS TILL ETT ÅRS BLOGGANDE!

Du vet att jag älskar din blogg....och dig med för den delen.Du är en ärlig och rak människa och sånna älskar jag.Det vet du.Kul att du blir glad av mina kommentarer.Det är svårt att låta bli att kommentera....när du skriver så roligt som du gör.

Det känns nästan som man är med där hemma hos dig och goe gubben....klart jag vill vara med och kommentera lite då och då....även om ni inte hör mig;)hi hi.

Ett jättegrattis till din bloggs 1:års dag.

Många kramar Madde

2010-01-31 @ 11:22:48
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Goa Madde....Jag tycker det är jätteroligt när vi "snackars" vid över bloggen...Din blogg är den första jag kollar på när jag går in på nätet, det är

så himla kul att får veta vad som händer och sker hemma hos er i lilla Hulvik.....nu behöver visst Goe Gubben min uppmärksamhet, vi hörs senare.....

Kram Anita.......

2010-01-31 @ 11:51:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Magnus

Halloj. Jag röstar på köttbullar... Och så får man gratulera på 1-årsdagen också!!

2010-01-31 @ 12:53:45
Postat av: Anita

Hej Magnus....glöm ej matlådan......

2010-01-31 @ 12:56:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till 1 års bloggande Kram Anette

2010-01-31 @ 13:09:44
Postat av: Anita

Hej Anette...Roligt att du tittade in och Tack.....

Kram Anita........

2010-01-31 @ 13:11:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Erik

Hej, jag måste nog hålla med Magnus om att köttbullar skulle vara gott. Och "grattis" på 1-årsdagen.

2010-01-31 @ 13:40:30
Postat av: Anita

Hej Erik.......Jag förstod nog att köttbullar stod högst på önskelistan så nu är de färdigrullade, så nu är det dags att dra ifrån stan.....glöm inte

matlådan......

2010-01-31 @ 14:03:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0