LÖRDAG 30/1



            GODMORGON...

Här i Fjugesta har vi nu -21 grader hua
vad kallt...men det är så vackert när man
tittar ut genom fönstret och solen skiner
på den vita snön och himmeln är blå....
hela luften är ljusblå på någotvis.........

Goe Gubben ska ta en sväng in till Örebro
nu på förmiddagen för att lämna lite fisk
och ta en sväng på Claes Ohlsson's, men
jag och Ludde ska stanna hemma, jag går
här och funderar på om jag ska slänga
ihop ett korgbröd för det går åt som smör
i solsken.........alla tycker det är gott.......

Ja vi får se vad det blir.......................
Ha en bra lördag........................
Kram Anita.............................

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen!

Ja fy vad kallt det är.Bäst att hålla sig inne.

Jag tror också att jag ska baka idag.Fick ju en massa recept av Monica i ditt nattgäng...så kul så.

Dom älskar ju hembakt här i stugan.

Nej nu måsta jag tända upp i vedspisen...brrrr,det här går inte.Stora raggsockor på fötterna och en fleecetröja räcker inte;)

Kram

Madde

2010-01-30 @ 10:23:06
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde... det blev inget bröd i dag jag var för lat.....tittade på repriser på tv:n i stället....

Kram.....

2010-01-30 @ 19:15:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0