Lilla rummet

Hej igen..........

Nu är lilla rummet färdigt, därför
tänkte jag visa er hur det blev......



Ja det var så här det började med att Lars reglade upp till det som
ska bli vårt nya databord.....Och Ludde är naturligtvis med och över-
vakar så att allt går rätt till, fast han verkade rätt trött tycker jag.....



Så här blev det när det blev klart, jag är faktiskt nöjd...........



Jag satte på nytt tyg på stolarna, som var rosa tyg på förut och det
blev bra med lite annan färg och jag gillar ju blårandigt, då får jag
lite havskänsla..............



En gammal byrå som fick lite vit färg på sig och nya beslag................



Jag gillar elementskydd de döljer alla fula element, sladdar och d.yl



Som bakgrundsbild på min dator har jag när jag ligger och badar på
Franska Rivieran i somras......Det ser så skönt och avslappat ut....
 
Ja det var det hela............
Ha det gott.............
Kram Anita......

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fint du har det.Vitt som jag älskar så.

Det där var ett himla vackert bloggrum....som du ska njuta där, när du sitter och gör dina inlägg och tar ett glas rött;)

Ha det så mysigt nu vännen.

Kram Madde

2010-01-09 @ 15:20:14
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

ja Lars tycker att jag tillbringar för mycket tid här inne, men här trivs jag skitbra.....Jag ska bjuda honom på ett glas rött vid "lilla Bordet" så

får han göra mig sällskap här.....Kram Anita....

2010-01-09 @ 15:25:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha ha....det är bra.Jag ska servera Göran ett glas rött vid min blogg med;)

Det är mycket roligare med sällskap.

Kram Madde

2010-01-09 @ 15:46:18
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0