Kall Fredag 8/1



                         GODMORGON............

Här swichar dagarna förbi i ett glatt tempo........I går kom både Magnus
och Erik hem till middagen med fiskpinnar och fuktsallad, sedan åkte vi
in till Marieberg för att handla lite nya beslag till garderober och en byrå
som Lars har målat vit ......Tog ner julgardiner och annat julkrafs som
stod framme..det blir så luftigt och fint när julsakerna kommer bort......

I dag har jag varit hos tandläkaren igen för förhoppningsvis sista gången,
men det är annars dags för den årliga kontrollen i April igen så det är tätt
mellan besöken till herr Eslami........Nu ska jag ta fram symaskinen och sy
nya dynor till stolarna och ett draperi i blått och vitrandigt tyg till lilla rummet
som nu är vit målat........Wilma kommer hit klockan två för vi ska in till stan
och käka Kinamat med Jessica och Erik, sedan skulle de ha upp någon hylla
som Lars skulle hjälpa till med....Magnus ville inte följa med och äta mat utan
han ska ha Ludde eftersom Jessica och Erik har två katter så kan vi inte lämna
honom där.........Ja det är väl ungefär vad som har hänt och vad som komma
skall..........Men just nu är jag inne i en bra period och tycker det mesta är roligt
t.om tandläkaren gick bra idag.......haha............

Ni får ha en bra dag..........
Kram Anita.......................


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag ÄLSKAR positiva människor som du.Dom gör mig glad=)

Kul att du har det roligt....just nu.Det har jag med.Livet leker!!!!!!!!!!!!

Hälsa alla rara i din familj och ha det så jätteskoj idag.Gott med Kinamat.....vi funderar på att hämta hem det ikväll till vinet;)

Kramar Madde

2010-01-08 @ 12:12:09
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...javisst blir det mycket roligare när man är positiv....Ska bli skitgott med Kinamat....

tycker absolut att ni hämtar hem det till vinet i kväll....Kram Anita.....

2010-01-08 @ 13:46:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0