HÄRLIGA SÖNDAG 24/1


                            GODMORGON..............

Idag är jag kompis med den här mannen på bilden
det är nämligen Iprenmannen..........Haha...............

Ja vilken fest det blev av ingenting..........................
Daniel och hans vänner badade ju först medans jag
bakade bröd till Jessica........Sedan gick de hem, och
då kryper Lars och jag ner i tunnan........men det var
alldeles för varmt så det var bara att plocka fram vatten-
slangen, och fylla på med kallvatten...........ja sedan när
vi tyckte att vi badat klart dök Fia och Lasse upp........
de hade varit bortbjudna till några andra, men gick förbi
här på väg hem...........Det var till att plocka fram lite bad-
kläder till dom sedan fortsatte vi att bada..................
Efter lite snack om semester o.dyl masade de sig hem
i natten.....ja då kryper Lars och jag ner i tunnan igen
och då var det perfekt temperatur.......................Så i
säng kom jag någon gång mellan 4 och 5 i morse.......
men jag är ju nattmänniska och jag trivs himla bra
vid de där tiderna.........fast nu i dag är jag trött, men
det gör inget, för jag ska ju jobba i natt så dagen kan
jag tillbringa i sängen om jag vill....hehe..................

I dag är det 1 månad sedan det var Julafton....det pinnar
på .....snart är det sommar.................

Ha en bra Sondag.............
Kram Anita...........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Du har fått en Award av mig.

Gå in på min sida och kolla.

Kram Madde

2010-01-24 @ 15:00:24
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0