Första rycket



Ja nu har jag gjort första rycket i
tvättstugan så att jag kommer fram
till tvättmaskinerna.....där samlas
en massa tomglas, tidningar, blom-
krukor. skor jackor, smutstvätt,
ren tvätt, mangeltvätt....ja listan
kan göras hur lång som helst.....

Men jag fick skjuts av Goe Gubben
ja ja go och go det var han ta mig
sjutton inte i morse när jag såg att
han hade skruvat ner pannan, han
går ju här ifrån varje morgon och
då går det bra att sänka värmen,
men under hela julhelgen sänkter inte
pannan en enda gång för då skulle ju
han få gå här hemma och frysa.......
Fy F-n vad arg jag blir på sådant beteende

Ja jag ska väl inte ösa galla över mera
här nu, jag höjde pannan rejält så nu har
jag fått kavla upp ärmarna..haha.........

Ha det bra.......
Kram Anita........
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha jädra karlar.

Bra Anita....klart att du ska ha det lika varmt som ni hade över hela julhelgen;)

Kram Madde

Ps.Min tvättstuga är precis likadan som din.

2010-01-13 @ 16:24:54
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ha ha det blev varmare faktisk jag fick själv skruva ner.......Kramen.....

2010-01-14 @ 11:03:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0