BADDAGS



Jaha nu är dags för att ta ett litet dopp i varma tunnan..........................



Här är det bröd på jäsning till Jessica.......hon är gluten så jag har skickat
efter särskilt recept till henne, som nu står på jäsning.........för hon och
Erik kommer hem i morgon .......handduken är min kära mammas som
heter Karla Eriksson....och jag tycker att den är så fin och påminner mig
om min barndom...........mamma finns inte kvar längre men hennes hand-
dukar är kvar och är ett kärt minne för mig...........................



Just nu badar Daniel, Annelie och Veronica............Jag ska baka ut
Jessicas bröd sedan slänger jag mig i tunnan.................................

Ha en bra lördagkväll...........................
Kram Anita.....................................................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej farmor pappa har kommit hem och mamma är i stockholm på en mässa och jag har Ludde som bakgrund på min dator ha det bra Wilma.......

2010-01-24 @ 11:33:24
Postat av: Anita

Hej Goa Wilma...Vad skönt att pappa har kommit hem till dej nu när din mamma är till Stockholm.......

Du måste komma och titta på Ludde nu när han är nyklippt....han är så fin...Puss och Kram....Farmor..

2010-01-24 @ 11:44:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0