Tuff Dag



I dag har det varit en tuff dag
somnade inte förrän vid 08 -
tiden .....Upp innan 1200 för
att slänga i mig lite frukost
och en promenad med Ludde
duscha och vara inne i stan vid
1345 då jag hade en tid på mammo-
grafi undersökning.......var hemma
igen klockan 15oo, ut med Ludde en
längre promenad...hem och försöka
laga till något att stoppa i magen.....
i säng och försöka sova några timmar,
vaknade 1930, tittade lite på skidskytte
och sedan var det dags att packa för en
ny jobbarnatt, den sista för sedan är jag
långledig till nästa helg.......skönt.........
Nej nu måste jag iväg..........

Ha en bra natt...............
Kram Anita......................


Kommentarer
Postat av: Madde

Blä för sådana där dagar.

Kram kram

2010-02-17 @ 00:36:42
Postat av: Anita

Ja men det är skönt när det är gjort....kram....

2010-02-17 @ 12:31:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0