TRÅKIGT



                            Hej igen..........

Jag måste säga att det blir lite tråkigt när Madde inte
är med ute i blogglivet, jag saknar både henne och Linda
som var ute dagligen förrut, men samtidigt förstår jag dom,
de har ju barn hemma och har inte samma tid att sitta
framför datorn, för det tar en jäklar massa tid...........

Nu är det så att det är min  jobbarhelg igen och jag ska
jobba en trenätters och jag tycker den är tung......men
snart gott folk är det Måndag morgon och då går jag hem
och kryper ner i bingen och ni andra har en hel lång vecka
framför er......hehe.........Nu ska jag gå och ta en tupplur
men jag önskar er alla en trevlig helg...............

Kram Anita..........

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad goo du är vännen min=)

Att jag har varit dålig att blogga i helgen beror på att jag är duktigt sjuk....inget allvarligt,men genomförkyld.Jag har legat under ett täcke i soffan och inte kunnat flytta mig.För om jag rörde mig så tog det jättelång tid att få upp värmen igen under täcket....från rörelsen som gjorde att det kom in kall-luft....brr.

Feber,halsont och frossa.....skitaträligt.

Kram kram

Madde

2010-02-07 @ 09:20:50
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde.......fy vad träligt det lät....krya på dig.....Kram Kram......

2010-02-08 @ 08:32:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack vännen min<333

2010-02-08 @ 11:46:44
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0