TORSDAG 25/2


I dag känner jag mig rätt nöjd med livet.
Jag klarade av Gustavsvikbadet och fick
hem Wilma helskinnad, inga drunknings-
tillbud....skönt.....Sovit gott har jag ock-
så gjort.....Ludde är sitt gamla jag igen,
han slickar mig på benen varje morgon,
det gjorde han idag också, så nu är han
inte putt längre...skönt det också.........

I kväll går jag på ett trenätter arbets-
pass, men denna natt är en "extranatt"
som jag själv har tagit, och då känns
det inte så tungt, och jag går av på
Söndag morgon och får halva söndagen
med Goe Gubben, då känns det inte så
tungt att jobba helg, det är värre att gå
på fredagkväll och gå av måndagmorgon
när gubben sedan jobbar hela veckan då
blir det ju ingen tid tillsammans.............

Annars står det inte så mycket i agendan
i dag....Goe Gubben var sugen på falukorv
hörde jag att han sa, så jag ska kolla in
vad som finns i frysen, och hittar jag då
någon blir det falukorv till middag idag

Sedan tror jag att jag ska ringa Goa Madde
och höra hur hon har det i vinterkylan......

Ni får ha en bra dag............
Kram Anita....................

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt att du ringde vännen<333

Blir så himla glad av att prata med dig.

Nu har vi ju fikat och pratat i natt också.

Det blir det ju mer av nu när jag börjar mitt nya jobb.Våra scheman kommer nog följa varandra lite mer då=)

Sov gott nu.....

Kram

Madde

2010-02-26 @ 07:42:38
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja det är alltid trevligt att prata och fika lite på natten med er...Ja det blir nog bra sedan med ditt nya schema för då träffas vi nästan varje jobbarnatt......Kram Anita....

2010-02-26 @ 13:15:47
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0