Tisdag 9/2



Ja då var det Tisdag, och jag är såååå trött och det
är ju inget ovanligt efter en jobbarlånghelg...........

Det står inte mycket på programmet i dag, men jag
ska koka kalopps till middag hade jag tänkt..........

Sedan kanske Goe Gubben och jag tar en sväng till
Kumla för en kvällshandling på ICA Maxi................


Denna kvinna går världen runt för
bröstcancern..........
Var vänlig sänd henne vidare så att
hon kan nå sin destination.....Tack...

Ha en bra dag.......
Kram Anita................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart sänder jag henne vidare Kram Anette

2010-02-09 @ 19:21:05
Postat av: Anita

Hej Anette....Tack för att du skickade henne vidare

på sin väg.....Kram Anita.........

2010-02-09 @ 21:37:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0