TISDAG 23/2



Det blir aldrig som jag säger.....jag var ju trött och skulle krypa till
sängs vid 2300 tiden men då skulle Svenska Damlaget spela
curling, och är det något som jag gillar att titta på så är det curling,
och våra tjejer har spelat bra hitills, men inte i natt, dom förlorade
mot Canada.........men jag tittade och kom inte i säng förrän 0215
Så idag är jag lite seg, men jag får ju lägga mig tidigare i kväll för
då kommer Wilma och ska sova över, och då ska vi ligga och titta
på tv:n och mysa........

Det är klippning på hårverkstan som står på programmet idag.....
kanske lite handling också................

Nu är det hög tid för frukost..........
Kram Anita...............












Kommentarer
Postat av: Madde

Vad mysig bild du har hittat.

Jaså ska du fixa frillan idag...vad kul.

Sen ska lilla barnbarnet komma med...ännu roligare.

Ja då får ni myspysa och rå om varandra.

Kram kram

2010-02-23 @ 09:57:41
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja du.....I morgon bär det av på hemlig resa..haha

för Wilma och mej......Kram kram

2010-02-23 @ 10:00:08
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0