SÖNDAG 21/2



                                 Hej på er.........

Nu har denna söndag också försvunnit i en rasande fart
Lars har varit ute på förmiddagen och skottat en massa
snö............det var väldigt jobbigt såg jag.......................



Det har samlas snödrivor lite här och var på tomten.........



Jag ville gärna bada en gång till i tunnan innan vi åker till Teneriffa............
det kan du glömma säger Goe Gubben...och jag undrar varför??????



Jag undrar just när jag kan sitta och sola här ute......????????????

Idag har vi bjudit Fredric, Therese, Wilma och Cesar på middag
det blev Lars goda plankstek... och jag tror att alla tyckte om den
ja Fredeic åt upp sin snabbt och gjorde en till...och Wilma lämnade
inte mycket på sin planka.......hon är duktig på att äta................

Daniel var också här och han åt också med god aptit.....................

Magnus kom lagom till kaffet och marängsvissen........gott.. gott.......
nu är allt uppdiskat och klart, och det är dags att sätta sig för att
titta på OS...........

Ni får ha en bra kväll...........
Kram Anita..............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0