ONSDAG 3/2


                        
                                  GODMORGON......

               Vilket underbart väder vi har i dag....för en som
               slipper åka ut och köra bil när man inte är tvungen
               utan kan sitta i hemmets lugna vrå.................

               Lars fick ta bilen och dra loss en arbetskamrat som
               hade kört fast när han skulle med tre barn till dagis
               oj vad jag tycker det är skönt att slippa det............
     
               Jag fick häva mig upp och göra en matlåda till honom
               för ha hann inte det själv........och nu har jag då kunnat
               konstatera att det lär inte bli någon färd till Mariebergs
               Galleria i dag heller.....Skönt..........

               Nu gott folk ska jag ta med mig "Eländet" i sängen och
               titta om det finns några "positiva" nyheter i dag.........
               i bland undrar jag om tidningarna tävlar om att dom 
               har de mest negativa saker att skriva om............

               Jag ska köpa mig Filips och Fredrik's bok.........jag
               kommer inte ihåg om det var, 1000 höjdare eller
               något liknande den hette, men den ska visst vara
               rolig och man får skratta ordentligt......och det behöver
               vi nog få göra nu i detta eländiga snökaos............

               Ha det bra............
               Kram Anita............... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmm visst är det härligt väder!!!!!!!!!!!!!!

Jag älskar det här...så har det ju blivit lite varmare med.

Kram Kram

2010-02-03 @ 09:34:54
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Nej fy Madde...men jag börjar förstå att du älskar

alla slags väder....hur är det med åska ??????

Kram Anita.......

2010-02-03 @ 10:45:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0