ONSDAG 24/2

               Hej på er...........

Ja då var denna dagen slut....och jag med.....
Det tar på krafterna att ta hand om sitt barn-
barn ska jag säga....man är ju som en jäkla
kycklingmamma och är rädd att det ska hända
henne något.....så var jag nog inte med mina
egna pojkar....jo kanske, men då var man ju
yngre och orkade hålla igång på ett annat vis

Men här kommer nu dagen i bilder.....vi har
nämligen varit på Gustavsvik i dag....Vi åkte
vid 0830 och kom hem 1630...Heldag alltså..






























Ja det var dagen i bilder....och nu är det GodNatt för Sandströmskan
men roligt har det varit det tyckte både Wilma och jag.....................

Hej Hej............


Kommentarer
Postat av: Madde

Härliga bilder.Vad roligt ni har haft det!

Kram

2010-02-24 @ 23:59:27
Postat av: Anita

Ja det var skönt att vistas i det tropiska klimatet

ett tag och inte var det tyst en minut heller......

Kram Anita....

2010-02-25 @ 10:07:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0