NATTEN



Jaha nu är klockan snart halv två och jag har inte kommit i säng......
jag får nog ta en lång sovmorgon i morgon.......ja jag vill det, men hur
blir det med Ludde........han vill nog inte att vi tar sovmorgon....för just
nu sover både han och Goe Gubben som stockar.......Ludde är en morgon-
pigg krabat..... Han vill ut och busa i snön.....så det blir nog att klä på sig
och ut på en morgonpromenad...........men sedan kan jag lägga mig igen
eftersom jag ska gå på skiftet på kvällen.............

Ha en bra natt och förmiddag, så hörd vi framåt middagstaget.............
Kram Anita................................. 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du sover gott.

Vi hörs lite senare;)

Kram kram

2010-02-15 @ 08:40:14
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag har sovit som en stock, och Ludde också.....

skönt.......Ring när du vill.......kram kram....

2010-02-15 @ 12:03:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0