MÅNDAG 15/2


            GODMORGON..........

Då var det åter Måndag......Jag tycker det bara
är Måndagar och Fredagar nu för tiden, tiden går
alldeles för fort........mina dagar blir kortare och
kortare....men sitter man uppe halva nätterna och
mer där till, då blir ju dagarna korta, men denna
Måndag ska ju förlängas till tisdag morgon innan
man hamnar i sängen igen, så det gör inget att
den blir kort........................................



Känner att jag skulle behöva en god fruktdrink för jag har lite blod-
apelsiner som ligger och skräpar, så det för bli en sådan i dag, så att
man får en liten vitaminkick.....................Ja det var väl ungefär det
som jag har hunnit tänkt denna "morgon"................

Ni får ha det gott..........
Kram Anita...................

Kommentarer
Postat av: Madde

Du läskar mig med dina fruktdrinkar.

Nästa gång jag kommer till dig ,så kan vi väl mysa över just en fruktdrink?

Kram

2010-02-16 @ 06:48:04
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...klart att vi gör en fruktdrink när du kommer nästa gång.....kram.....

2010-02-16 @ 20:36:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0