MÅNDAG 1/2


                                    HEJ

Idag kommer Goa Madde till mej, då ska det skvallras.....hahaha
nej det ska vi nog inte göra men vi ska nog dryfta lite problem
bortikring....vi inom vården är jättebra problemlösare, så vi kan
nog avhandla ett och annnat i dag.........haha.............................

Jag tog iallafall med Ludde till kondis och köpte semlor, och
sedan fortsatte vi till blomsteraffären för jag måste ju ha en
fin tulpanbukett på bordet när Madde kommer, det blev en
mixad bukett som hon hade gjord, för jag stod utanför och ropade
att jag ville ha en buket tulpaner med något grönt i........Ludde
var ju med så jag kunde inte gå in dit.......ja det är väl det som
har hänt i dag....nu ska jag gå och bädda, och snygga till lite
innan Madde dyker upp...............

Ha det bra.........
Kram Anita.............

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen=)

Nu är jag hemma och har fixat maten.

Så nu kan jag sätta mig här vid datorn en stund och det första jag gör är att kika in hos dig;)

Tack för en underbar semla,den satte sig fint bland de andra valkarna;).....sen vill jag tacka för en härlig stund,med så mycket skratt och mys.

Vi skvallrade bara lite....men det var ju sant skvaller,vet inte om man kan kalla det för skvaller.

Man måste ju få prata med varandra....varför ska man annars sitta så där över en kaffe..hi hi.

Vi löste några problem va?Det kändes som det i vilket fall...hi hi.

Jag måste i vilket fall som helst säga att du är för härlig....En fin människa.

En fin bukett tulpaner hade du fått tag i med....jag måste testa det där med att ropa från dörren hos Birgerssons vad jag vill ha nån gång;)

Kram på dig raring<333

Madde

2010-02-01 @ 15:55:04
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Goa Madde....Tack själv för en jätterolig förmiddag....Jag intog sängen efter det att du åkt och låg och skrattade åt tokigheterna.....Du Madde

jag tycker absolut att du ska prova med att ropa in till Birgerssons när du ska köpa blommor nästa gång,

men jag rekomenderar att du tar med dig en hund också annars kanske det verkar lite tokigt....Kram Anita.........

2010-02-01 @ 17:38:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Mmmm lite väl stöddigt annars va?

2010-02-02 @ 07:45:22
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0