Mammografin



Ja nu tillbaka till Mammografin som jag var på igår.........Vi var många
"kärringar" från Fjugesta som var inne på mammografin igår............

Jag fick tag på en tidning som handlade om mat, tror jag, man vill ju
helst få den där undersökningen gjord så fort som möjligt...............
så läsningen fastnade inte så mycket......och sitta och prata med en
massa Fjugestabor kännde jag inte alls för................

Alla är vi ju olika anatomiskt sett......men just när vi står inne vid dessa
totyrredskap är vi alla lika med platta pattar.....haha.......stora eller små
häng eller toppiga bröst, men just här är det bara platta pattar i långa rader

Ja det här inlägget skrev jag och tillägnar det till "Micke" som var lite
intresserad i natt och ville att jag skulle skriva ett inlägg om mammografin
här "Micke" kom det.....haha..........

Ha en bra dag.................
Kram Anita........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha du är rolig du.

Det du skriver om är så sant sååå.

Kram kram

2010-02-17 @ 16:22:55
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde......ja det vet ju alla som har varit på mammografi, eller hur..........kram

2010-02-17 @ 20:58:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så sant sitter som uppradade höns,tuttarna redo,hängande,slängande,alla möjhliga och omöjliga former,alla är vi redo,oroliga,utlämnandeoch alla väntar vi på att få veta om vi är friska eller inte.Kram Anette

2010-02-17 @ 23:17:00
Postat av: Anita

Hej Anette....Ja alla hoppas vi att det går bra och att det inte visar några förändringar....men dessa veckor innan man får sitt besked på posten.....oj oj

det är knappast man törs öppna brevet när det väl kommer........Kram Anita....

2010-02-18 @ 00:01:51
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha tack Anita...Jag är mycket nöjd ;-)

2010-02-18 @ 13:37:18
Postat av: Anita

Varsågod Micke det var så lite så....

2010-02-18 @ 14:06:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0