LÖRDAG KVÄLL



Det här er en bok om Älvor, som jag har köpt till Wilma som hon ska
få på Alla Hjärtans Dag....................................



Den handlar om Älvor...........



Det finns så mycket spännande att läsa om Älvor.............



När Wilmas pappa Fredric var liten.............................



berättade hans farfar om hur älvorna dansade i dimman tidigt på morgonen



Varje gång vi skulle åka hit till Fjugesta och hälsa på Murret (mormor Karla)
så åkte vi tidigt på morgonen, och Fredric satt som klistrad vid bilfönstret, för
var det morgondimma ute, så tittade han efter älvorna som dansade........som
hans farfar berättat om.........



Fredric har fört över lite av sina berättelser som han fick av farfar till
Wilma....så därför köpte jag denna boken till henne....nu när hon själv
kan läsa om älvorna...........



Därför ska hon få denna boken på Alla Hjärtans Dag från farmor och Lars..


Magnus har varit hemma i dag och vi har ätit plankstek........Lars var lite
nervös att han glömt bort hur han skulle göra, så därför har han gjort en
prov-planka innan vi bjuder Fredric, Therese och Wilma på denna rätt......

Nu ska jag krypa ner i bubbelbadet.......och ligga där och slappa ett par
timmar innan det är dags för skidskytte med våra Svenska tjejer........

Ha nu en bra Lördagskväll...................
Kram Anita........................................
.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad Wilma kommer bli glad för boken.Du är väl för gooo.

Jag har också fått kolla på skidskytte....hm.

Jobbar ju med fru Pihl vet du;)

Vi har det så mysigt så=)

Kram kram

Madde

2010-02-14 @ 03:48:42
Postat av: Anita

Hej Madde...Nu ligger du nog och sover sååå gott..

men du får en stor Alla Hjärtans Kram av mig när du

vaknar...........Anita.......

2010-02-14 @ 09:56:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0