Lätt fånget lätt förgånget



                                  Hej på er.........

Vet ni vad jag ska göra i morgon.......jo jag ska baka matbröd......haha
Fredric var hemma en stund i eftermiddags och då fick han med sig ny-
kokt lingonsylt och ett halvt korgbröd......Daniel får med sig ett halvt korg-
bröd och så kommer Erik klockan 0615 efter att ha jobbat natt på trioplast
och hämtar ett halvt korgbröd och då måste jag skicka med ett halvt korg-
bröd till Magnus också........ ja snipp snapp slut på korgbröd....men det gör
ingenting, jag bakar nya i morgon, jag ska ju inte jobba förrän på Fredag-
natt........det är bara det att jästen är slut....men Lars skulle handla i morgon
så då kanske jag får vänta tills på fredag......innan jag bakar igen............

Jäklar vad snö det har kommit och vad det har drivit igen....Ludde sitter vid
dörren och vill ut men bara för att leka i snön så nu ska jag gå och klä på
mig så att han får gå ut och leka en stund......jag tror att vi ska ha snöbolls-
krig han och jag, medans husse skottar för brinnanade livet....................

Ha en bra kväll och natt......
Kram Anita.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0