Kallt



Nu tycker jag Herr Vinter kan ta semester, för det behöver han nog
så mycket som han har jobbat ett tag nu.......När Lars åkte in till
jobbet i morse visade temometern -29 grader som mest, just nu
visar den på -13 grader och så far det lite fint snö i luften.............

Jag har lite funderingar på om jag ska göra ett korgbröd i dag, men
jag kanske vänta tills i morgon......vi skulle behöva åka och köpa
lite nya kökssaker som tex slickpott, potatisskalare, spritspåse och
en till brödkorg, så bakningen får kanske vänta tills i morgon.......
Vi drar en repa till Marieberg och handlar i stället tror jag............

Ni får ha en bra dag.........
Kram Anita.....................

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag var också på Marieberg idag.

Vi kunde ju ha åkt tillsammans.Det får vi göra nån annan gång.

Kram

2010-02-22 @ 17:18:09
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja det gör vi någon annan gång....skitroligt...

Kram kram

2010-02-22 @ 18:43:37
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0