FREDAG 26/2



Första natten är gjord.....Vilket väder vi har
haft.....Det har snöat jätteflingor stundtals
och det har regnat isbark ibland, och till sist
har det bara regnat......Men Tarja rattade
den nya nattbilen galant, och vad skönt att
ha en bil som plöjer genom snödrivorna
som en bandvagn..............

Vi var inne på Linden och hälsade på deras
trevliga nattpersonal......jag ser att Madde
är lite ledsen av att lämna sin jobbarkompis
Susanne, men jag tror att det blir bra, bara
dessa sista jobbiga nätter är gjorda innan
hon kommer loss till Oxelgården...........

Vi var även inne en sväng på Oxelgården
och deras trevliga nattpersonal, där var det
två "gamla" vikarier som jobbade, Saraha
och Maria H.....Sedan körde det ihop sig som
vanligt på morgonen....med en hel del larm

Ja kära vänner nu får ni svinga era bägare
till Fredagsmyset....själv kommer jag att
svinga min kaffekopp på jobbet......haha...

Ha en trevlig Fredag..............
Kram Anita..............................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tittar in för att önska dig en bra helg Kram Anette

2010-02-26 @ 15:08:57
Postat av: Anita

Hej Anette....Tack för det...hoppas att du får en fin helg också....Kram Anita.....

2010-02-26 @ 15:36:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äntligen hittade jag till din blogg!! // Tarja

2010-02-27 @ 04:59:38
Postat av: Anonym

Nu hittade jag till din blogg!! //Tarja

2010-02-27 @ 05:01:00
Postat av: Anita

Ja hej du....om du frågat mej kunde du fått min bloggadress tidigare så hade du sluppit leta..hehe....

2010-02-27 @ 12:52:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad go du är!

Ja det är klart jag är lite ledsen...Sussa är ju en skitbra tjej.Men det är nog som du säger....det är jobbigt nu dom sista nätterna.

Kram kram

2010-02-27 @ 16:37:05
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Madde....klart att det blir bra...skitbra blir det.......Kram Kram.......

2010-02-28 @ 05:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0