Avundsjuk

Hej igen.......

Jag måste berätta att jag har en liten
Ludde som är så avundsjuk..............

Han vill inte titta på mej och absolut
inte leka med mig......Han känner sig
nog bortglömd.....Wilma hade nog tagit
hans plats.....lille gubben....han går till
Lars men om jag lockar på honom så tittar
han storögt på mig och vänder sig om
och går sin väg......nu gäller det att få
tillbaka hans förtroende......................





Men vad Sverige vad bra på stafetten
då blir man stolt att vara Svensk.......
och att Södergren fick till ett så bra
lopp med hans sjukdomshistoria, gör
att man blir så stolt .......................

Lars är rätt nöjd att han står högt
i kurs hos Ludde i kväll...........

Nu är det dags för sängen........

Ha det bra ..........
Kram Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja nu har Ludde blivit putt.

Nu får du fjäska matte.

Vad goa dom är dom små liven...eller hur?

Då är han lite långsint då lille voffsen.

Kram Madde

2010-02-25 @ 00:03:16
Postat av: Anita

Putt var rätta ordet....klart att jag ska fjäska...

visst är de goa....långsint ja då brås han på matte

haha........Kram Anita.....

2010-02-25 @ 10:04:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Hi hi...här har du en till som är långsint;)

2010-02-26 @ 07:44:23
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0