Tungt

Nu är det tungt, jag tycker att Sverige
borde stängas från november t.om mars
och de som ville vara kvar skulle få vara
det på egen risk......det är en jäkla tur att
jag snart har semester annars vet i sjutton
hur det här skulle gå....för nu har jag bara
en jobbarnatt kvar och sedan är jag ledig
ja jag vet inte om jag törs säga hur länge...
(jag går av i morgon bitti 0700 och går på
den sjunde januari klockan 21.....)...****

Nej nu är det dag för lite energiintag så att
jag orkar med i Tarja's tempo i natt......A.....

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh herrejösses vad du ska ha ledigt !!

Avis är bara förnamnet ;)

Men unnar dig givetvist det , blir tomt på jobbet bara ..



Ha det gott =)

Kramizar från mej

2010-12-07 @ 19:43:52
URL: http://eaglestar77.blogspot.com
Postat av: ANITA

Ja det ska bli så skönt....känner mig sliten just nu

Jag tycker att alla skulle behöva få lite ledigt denna årstid.....det är bra segt just nu....



Tack och kram tillbaka...Anita......)

2010-12-07 @ 20:03:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0