TULPANER



          Jag fick en bukett tulpaner av Fredric, Therese
          och Wilma igår....de står nu på mitt köksbord
          tillsammans med en julstjärna och annat julpynt...
          När man köpte tulpaner förr var det en antydan om
          att våren var på gång, men nu kan vi väl konstatera
          att någon vår är inte i sikte på långa vägar ännu.....

         

                      Nu är Goe Gubben trött på att jag varje kväll
                      sitter och funderar på hur mycket mediciner jag
                      tagit under dagen, därför har han gjort en medicin-
                      lista åt mig så jag är tvungen att kryssa i varje
                      gång jag har tagit mitt insulin och min medicin som 
                      är förebyggande mot coloncancer.....Jag vet inte
                      vad jag ska tycka om det egentligen....betyder det
                      att jag har blivit virrig eller.....??...........A.............

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omtänksam gubbe du har,det är kärlek det !

2010-12-25 @ 22:28:53
Postat av: ANITA

Haha......ja det är det kanske......eller är han så jäklar trött på mitt tjat om när jag tog mina mediciner....han är nämligen den jag frågar...kommer du ihåg...eller....))Kram.....

2010-12-25 @ 22:39:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0