SKÅP



          Lars syster och tillika min svägerska Bettan
          ringde och frågade om vi ville ha ett skåp som
          har tillhört deras mormor, och hon sa att om vi
          ville måla det vitt så fick vi det, men Lars blev
          så glad för han gillar mörka möbler så nu står
          det i stora rummet istället för på övervåningen
          som jag hade tänk mig, och det blir inte målat.....

          Så i eftermiddag blev det ommöblering i det
          Sandströmska hemmet....alltid trevligt.........och
          Max blev glad att han inte behövde åka till
          Linnebäck och lämna av skåpet..................
          Det innebar att våra julprydnadssaker fick
          packas ner, och det gör absolut ingenting,
          för nu är ju ändå julen nästan över.......
                                 
                                    
                               
      r

                 Ja jag tycker det blev rätt bra och goe Gubben
                 blev nöjd.............................A........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Jättefint blev det.

Kram

2011-01-05 @ 07:53:06
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja den vita trenden är bruten......kram..

2011-01-05 @ 12:05:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0