ONSDAG 8/12

Ja då har onsdagen fladdrat förbi också,
började ju morgonen (eller kvällen det beror
på vilket perspektiv man ser det ifrån..).....
med glögg och pepparkakor så klockan blev
0900 innan jag kom i säng och sov till 1430..

Sedan har jag gjort Laxpaj som Goe Gubben
och jag har ätit för att fira min ledighet...och
pajen var skitgod, receptet var i senast Hemmets
Veckotidning....den skulle vara med kallrökt
Lax, men Goe har lite svårt för det, så jag tog
hälften kallrökt och hälften gravad lax, och den
blev toppengod....Nu har vi varit ute på en 1 1/2
timmas promenad......så nu ska det bli skönt att
sova och veta att i en hel månad får jag nu sova
varje natt hemma i  min säng...........A...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0