ONSDAG 15/12

Satan i gatan i dag är det bistert både
inne och ute, igår kväll såg jag att vi
hade max värme på pannan och i dag
när jag kliver ur bingen känns det kallt
om benen så jag kollar pannan.....oj oj
den var nerdragen till hälften....hur har
detta gått till.....jag tror att jag har en
förklaring på fenomenet...utan att råd-
fråga personen i fråga....ska jag nu ge
min troliga teori på det hela..............

Goe Gubben kommer hem på kvällen
och tycker det är kallt så han sätter upp
pannan och det blir varmt och skönt....
sedan på morgonen innan han går till
jobbet sänker han värmen...????????

Jag får säkert en förklaring snart per
telefon och då ska ni också få den, och
jag går inte med på nu flera gånger, om
att spisen och strykjärnet alstrar värme
för i dag ska jag inte använda något av
dessa värmealstrande ting........A..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0