MÅNDAG 6/12



                  Middagstipset i dag är Kåldolmar från
                  familjen Dafgård.....dom smakar nästan
                  lika bra som hemlagade.....det är lite
                  mickel med att göra kåldolmar tycker
                  jag, för det är så mycket som man behöver
                  förbereda, och ska jag göra kåldolmar
                  då blir det 30-40 st så jag har i frysen,
                  så det brukar bli en hel dags jobb........
                  därför tycker jag att dessa är ett bra
                  allternativ, och just i dag är jag sugen
                  på kåldolmar.........annars är det som
                  en vanlig trist och grå måndag........A.....


Kommentarer
Postat av: Madde

Brukar också köpa dom där till mig och Göran....

Så himla gott.

Kram Madde

2010-12-07 @ 12:02:41
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja jag fick hem en son som ville ha matlåda så jag fick bara två kåldolmar så det blir att inhandla några flera paket snart....Gott...Kram...

2010-12-07 @ 18:45:26
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0