MÅNDAG 27/12



              Ja då var det måndag igen.......men jag som är
              mellan semester och långledighet tycker det är
              rätt ok faktiskt.......Har inte bestämt ännu om
              jag ska göra något vettigt idag, eller bara ta dan
              som den kommer.......jag har printat ut ett recept
              på knäckebröd som jag tänkte kanske provbaka,
              men det kanske får vänta tills i morgon för Goe
              Gubben har ett surdegsbröd på jäsning som han
              ska baka ut i eftermiddag och då kanske jag får
              ta disken i stället.....jaja så här är det när man är
              ledig man tar det som det kommer....skönt tycker
              jag.........Ha det ...........A..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0